Hej

Går i nybyggar tankar och hoppas att ni kan kanske hjäpa mig, Är det någon som har byggt med Sävsjö Trähus? Hur har det fungerat? Hur var säljaren?
Tycker ni huset är värt det ni har betalat? Är ni nöjda över lag? Skulle vara tacksam om någon kan berätta lite.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.