Hejsan!

Är nybliven pappa och naturligtvis är husbygge högaktuellt just nu..

Har tittat på Sävsjö trähus' idylliskt.
Någon som haft kontakt eller byggt med sävsjö? Är intresserad av information om sävsjö. Priser mm.
OBS! Nyckelfärdigt är jag inte intresserad av, man är ju inte född med tummen mitt i handen :). Sambons morfar har skog, så har mest funderat på att bygga allt själv eller ska jag ta en byggsats.

Är lite fundersam verkar vara dyra hus :(

Är från finland själv, men detta är det hus jag och sambon fastnat för.. annars verkar ju jukka-talo populärt här :)

MVH
Jonas
 
Inget idylliskt över det där....

J***A KLÅPARE...

Verkar vara bäst att bygga själv...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.