har stött på ett litet problem... som jag behöver ha lite hjälp att bolla ideer med
har sätt smyg runt ett fönster i köket, men det är en vägg i vägen
Vad jag kan komma på så finns de 2alt
1.Låt mdf stick ut som på bilden, å sätta en smyglist mot väggen.
2. "fälla" in mdf i väggen så den nästan linar med väggen, släppa kanske 3-4mm så man får någon form av kant,
Foder kan jag inte sätta där, så det kommer bara komma över å på högersidan om fönsteret.
vilken av dessa ska man välja? eller har ni andra tips? Fönsteret kommer inte att bli centrerat runt smygaran pga av väggen... tror ni man kommer tänka på de?
SÅ kom med era tankar å tips
har sätt smyg runt ett fönster i köket, men det är en vägg i vägen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vad jag kan komma på så finns de 2alt
1.Låt mdf stick ut som på bilden, å sätta en smyglist mot väggen.
2. "fälla" in mdf i väggen så den nästan linar med väggen, släppa kanske 3-4mm så man får någon form av kant,
Foder kan jag inte sätta där, så det kommer bara komma över å på högersidan om fönsteret.
vilken av dessa ska man välja? eller har ni andra tips? Fönsteret kommer inte att bli centrerat runt smygaran pga av väggen... tror ni man kommer tänka på de?
SÅ kom med era tankar å tips
Det kommer bästa fråga. Om jag fäller in den hela vägen, så kommer det bli ett dumt avslut mot tapeteJonatan79 skrev:
Strip har lösningen som jag hade valt om det varit mitt fönster.
bra ide, är ju bara att ta fram fräsen å köra bort tex 10mm, i ena kanten,... å lägga den i mot, så faller den in i mellan.Strip skrev:
Då kan man ju faktist, fräsa den kanten som bli ut mot väggen, för att slippa en list...
Klicka här för att svara