3 854 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Sätta igen gammalt fönster!
Hej jag har byggt till huset och måste sätta igen ett fönster i gammla delen av huset. Hade tänkt sätta i en isolerskiva sen på med gips. Behöver man tänka på nån luftning eller kan man trycka skivan direkt mot en OSB skiva ?? Mögel osv. 
Klicka här för att svara