P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 418 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 418 inlägg
Hjälp. Jag tror jag gjort något dumt.
Storryn är så här... Har nyligen tagit över en äldre gård och har precis skaffat en ny tvättmaskin.
När jag skulle ansluta den till vatten så såg jag nedanstånde sitta fast med två band på röret för husets inkommande vatten. Trodde det var bara en bit gammal slang för något så jag klippte bort den lite snabbt.
Men skit, det var ju en avancerad vattenförbättrare.
Så nu undrar jag om jag kan sätta fast den igen med två vanliga buntband eller måste det vara några speciella?
Man kanske kan ta fler buntband för kompencera för att de är vanliga buntband.. Vad tror ni?
Alltså vårt vatten så lite dåligt innan och jag vill ju inte ha ännu sämre.
Så vad göra?
Dessa är väl riktigt dyra och någon har ju spenderat pengar på denna.
Den ser rätt ny ut så den borde väl fortfarande eller vad tror ni?
"Use the force Luke"....
Storryn är så här... Har nyligen tagit över en äldre gård och har precis skaffat en ny tvättmaskin.
När jag skulle ansluta den till vatten så såg jag nedanstånde sitta fast med två band på röret för husets inkommande vatten. Trodde det var bara en bit gammal slang för något så jag klippte bort den lite snabbt.
Men skit, det var ju en avancerad vattenförbättrare.
Så nu undrar jag om jag kan sätta fast den igen med två vanliga buntband eller måste det vara några speciella?
Man kanske kan ta fler buntband för kompencera för att de är vanliga buntband.. Vad tror ni?
Alltså vårt vatten så lite dåligt innan och jag vill ju inte ha ännu sämre.
Så vad göra?
Dessa är väl riktigt dyra och någon har ju spenderat pengar på denna.
Den ser rätt ny ut så den borde väl fortfarande eller vad tror ni?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
"Use the force Luke"....
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 418 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 418 inlägg
Underbart...
Snacka om att jag blev förvånad när jag såg den. Trodde inte att någon går på detta.
Att ens någon har betalat för den...
Undrar om det är senaste ägarna eller tidigare.
Någon som vet när denna börjades säljas?
Snacka om att jag blev förvånad när jag såg den. Trodde inte att någon går på detta.
Att ens någon har betalat för den...
Undrar om det är senaste ägarna eller tidigare.
Någon som vet när denna börjades säljas?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Sätt fast den igen med vanliga buntband så behöver vi inte belasta sophanteringen.
Samma som vattenvirvlare och magneter mot kalk i vattnet.
Bull s**t
Protte
Samma som vattenvirvlare och magneter mot kalk i vattnet.
Bull s**t
Protte
Medlem
· Korpilombolo
· 3 725 inlägg
Dissikera den. Den innehåller säkert något hemligt: En kristall eller magnet som kan förändra det mesta. 
Verkar vara en toppenprodukt! https://wds-water-treatment-quality.com/mains-water-enhancer.aspx
Citat:
About the Mains Water Enhancer
The Mains Water Enhancer is approximately 200mm in length and 25mm in diameter and is a bio-resonance storage device which transmits energetic patterns indefinitely in a fully interactive manner to a mains water inlet pipe. Using the proprietary e-Lybra Technology our engineers have designed the Mains Water Enhancer to reinstate the Hexagonal molecular structure in water as nature intended. Hexagonal structured water has an innate property which helps erase the negative imprinting found in processed water.
Citat:
About the Mains Water Enhancer
The Mains Water Enhancer is approximately 200mm in length and 25mm in diameter and is a bio-resonance storage device which transmits energetic patterns indefinitely in a fully interactive manner to a mains water inlet pipe. Using the proprietary e-Lybra Technology our engineers have designed the Mains Water Enhancer to reinstate the Hexagonal molecular structure in water as nature intended. Hexagonal structured water has an innate property which helps erase the negative imprinting found in processed water.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 725 inlägg
Jag lyssnade lite på videon. Troligen innehåller den medvetande. Det kan vara flyktigt så var försiktig! 
