Hej!
Har någon erfarenhet av sanering med odox på kakel/klinkers efter bajsvattenöversvämning?
Hur kommer man under plattor och sanerar? Hur tränger odox in i fogar, går det genom plattor?
Hej!
Har någon erfarenhet av sanering med odox på kakel/klinkers efter bajsvattenöversvämning?
Hur kommer man under plattor och sanerar? Hur tränger odox in i fogar, går det genom plattor?
Tacksam för tips och råd!
Sandra
Jobbar med detta dagligen. Bara skura noga. Eventuellt även med rotborste för att få rent fogarna. Sen när det ser rent ut så duschar du bara på odox tunt med lågtrycksspruta.
Har ni avfuktare och sånt igång efter översvämningen ?