977 läst ·
10 svar
977 läst
10 svar
sandhem
Vi har fastnat för eksjöhus sandhem. Har fått ett pris ink. grund på 1,9. Visst är det några som byggt sandhem här? Eller ni andra som byggt av eksjö. VAd ingår som standard i deras hus? Kul och veta om man vill göra massa tillval=för dyrt eller om det inte behövs så mycket.
Vi tittar ju på andra också tex lb hus vipan. Är det stor skillnad på vad som är standard för dessa två hus med tanke på att priset är ung desamma
Vi tittar ju på andra också tex lb hus vipan. Är det stor skillnad på vad som är standard för dessa två hus med tanke på att priset är ung desamma
Till Bumbi, förra gången frågade jag om pris nu gäller det mer standard och erfarenhet av eksjöhus. Jag visste inte att det var förbjudet att fråga flera saker om samma hus här ???
Annars så till hans32 så ingår inte tomten i priset eftersom det är vår tomt som vi ska stycka av och bygga nytt på. Vi har en tomt i järfälla och fasad vet jag faktiskt inte men jag tror puts. Men visst är det ett snyggt hus, speciellt badrummet
Annars så till hans32 så ingår inte tomten i priset eftersom det är vår tomt som vi ska stycka av och bygga nytt på. Vi har en tomt i järfälla och fasad vet jag faktiskt inte men jag tror puts. Men visst är det ett snyggt hus, speciellt badrummet
Jag har också varit inne på Sandhem. Kolla med fler säljkontor eller anndra hustillverkare. Jag har fått pris från två olika säljare av Eksjöhus och skillnaden var enorm. Trots att båda jobbar för samma husföretag.
OBS Eksjöhus gör säkert mycket bra hus, men man får lite avsmak när säljare offererar så helt olika.
Det var en diff på 300 000:- för just ett sandhem!!!!!
Så kolla runt lite innan Ni fastnar för en tillverkare.
OBS Eksjöhus gör säkert mycket bra hus, men man får lite avsmak när säljare offererar så helt olika.
Det var en diff på 300 000:- för just ett sandhem!!!!!
Så kolla runt lite innan Ni fastnar för en tillverkare.
Klicka här för att svara