galento
Man tillhör ju den lilla skaran som fortfarande använder
en vikbar Nokia knapptelefon :cool::cool:

Men har funderat på en Samsung A3 2017 som ska komma
nästa månad.

Vore intressant att läsa hur nöjda ni med A3 telefoner är.
 
galento skrev:
Man tillhör ju den lilla skaran som fortfarande använder
en vikbar Nokia knapptelefon :cool::cool:

Men har funderat på en Samsung A3 2017 som ska komma
nästa månad.

Vore intressant att läsa hur nöjda ni med A3 telefoner är.
Jag har tyvärr inte testat Samsung A3:an, men det finns många bra alternativ till Samsungs mid-range...

Huawei Honor 8 för 2490:- hos Tele2 (plus 199:- om du inte är kund sedan tidigare) eller Huawei P9 för 2990:-

Ska du spela, är kameran superviktig, behöver du minneskortplats? Föredrar du Samsungs UI eller vill du ha så nära stock-android som möjligt?
 
galento
Kommer inte att spela på mobilen men tyckte A3 var någorlunda vettig i storlek.
Batteritiden,kameran och skärmkvalité känns ju som de viktigare sakerna.

Vad Samsung UI är vet jag inte,jag klarar mej säkert med lite enklare grejer ;)

Minneskort plats vore också bra att ha.Såg på länken MathiasS och det verkar
vara A3 2015 på jämförelsen,2016 är väl mer uppdaterad och enligt vad man läst
så är 2017 dessutom vattensäker plus lite mer
 
Ok. Jag tror du hittar alla lurar för enkel jämförelse på phonearena. Vill man ha en mindre skärm är kanske inte j5 optimal, men den är rätt prisvärd som budgetlur. Fin skärm och snabb i guit.
 
2500kr måste vara ett rätt bra pris på en sådan?! Men det går inte att köpa lurar från de onda kinesiska företaget.
 
På comviq.se brukar de iaf i juletider dela ut Samsungtelefoner i 2000:- klassen mot att man tecknar deras för övrigt tämligen prisvärda fastprisabbonemang i 1 år! Vet dock ej hur deras erbjudande ser ut under resten av året?
 
galento
Tack för länken,ja den verkar lovande.Blir nog en sådan
men tror det är smart att vänta till i början av feb då
2017 versionen skulle släppas.

Enligt vad jag läst skulle denna vara vattensäker,mer batteritid
och förbättrad kamera för ca 500 kr mer.
 
galento
Det blev en A3 2017. Så nu har man nåt nytt att lära sej.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.