3 702 läst ·
6 svar
4k läst
6 svar
Samlarvärdet
Jag förmodar att denna Hitachi säljs för samlarvärdet en dag. Köpte den för 23 år sedan, men aldrig använd! =bra att ha.
Hitachi är något av det bästa jag vet, så jag struntar i att garantin gått ut. Beteckningen på denna är DH 16V, finns förmodligen inte längre. Kostade 2.550Kr.

Hitachi är något av det bästa jag vet, så jag struntar i att garantin gått ut. Beteckningen på denna är DH 16V, finns förmodligen inte längre. Kostade 2.550Kr.

Helt klart bra att hasaturnus skrev:
Jo Du har rätt, Vi blev plockade in på bara skinnet av bl a Hallmers i Malmö. Tvivlar också på att tillverkaren ändrat i sin prislista= sänkt priset. Så visst är det bra med mer öppen handel över gränserna, och där man tydligen inte lyckats bilda karteller, för att behålla överpriserna.
Hm....den där dagen när maskinen skall säljas för samlarvärdet verkar ha kommit....Vad ska du ha för den där fruktansvärt gamla odugliga tingesten som försöker likna en borrmaskin?
Jaja, det är köparens argument jag kom med nu
Jaja, det är köparens argument jag kom med nu
Om det inte gått inflamation...i pengavärdet, kan Du få den för samma peng jag gav för denCheesus skrev:
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Jag har en ännu äldre variant av den där fast mycket mer använd, men den är väldigt bra fortfarande. Det var faktiskt på grund av den jag fick upp ögonen för Hitachi för övrigt.
samtidigt med denna köpte jag även den större modellen från Hitachi, den som kineserna har kopierat i mängder, därför blev denna lite mindre modellen liggandes i kartongen. Jo dom håller hög kvalitet.Mr Handyman skrev:
Klicka här för att svara