Är det nåt att bry sig om?
Det tycker inte jag.
Förefaller bli dyrt.
Tid för reklamation överskriden med råge.
Således ett nytt jobb.
Restid.
Plocka bort kakelskivan.
Hitta rätt färg på fogmassa.
Fästa skivan och låta härda.
Foga.
Kontrollera jobbet.
6 timmars jobb.
Det tycker inte jag.
Förefaller bli dyrt.
Tid för reklamation överskriden med råge.
Således ett nytt jobb.
Restid.
Plocka bort kakelskivan.
Hitta rätt färg på fogmassa.
Fästa skivan och låta härda.
Foga.
Kontrollera jobbet.
6 timmars jobb.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Jag hade inte brytt mig en sekund ens, men om det är värt det kan bara ni själva svara på.
Men att reklamera en sådan sak efter att reklamationstiden gått ut är ju bara att glömma.
Men att reklamera en sådan sak efter att reklamationstiden gått ut är ju bara att glömma.
Hade inte brytt mig det minsta.
....och sedan korrigeras detta och man använder exakt samma fogmassa men blandar med lite annan vattenmix och vips så har inte fogen samma färg istället.
Störande ja, men man ser inte denna förskjutning på plattan efter ett tag. Jag stör mig också på sådant men det kloka är att låta det vara.
Störande ja, men man ser inte denna förskjutning på plattan efter ett tag. Jag stör mig också på sådant men det kloka är att låta det vara.
Men oj fick titta ordentligt innan jag såg det ens jag hade ej brytt mig mig men det är jag det.
Du vet ju redan svaret på frågan.H Hybro skrev:
Ni kommer få 10 nya fel om ni ger er på att byta denna. Annan nyans på fog. Skador. Kanske blir det fogsprång utåt osv. Låt det vara om det är den enda som är fel. Köp en skärbräda och ett terapisamtal till frun för att hon ska kunna bearbeta detta.
- Kryper till korset...
Det var jag själv som kaklade. Första gången i mitt liv.
- Skapade tråden mest för att se hur en tråd kan dra iväg.
Kanske för att få en bättre uppfattning om kostnader...
Kostnader som man inte räknar med för småjobb.
I stället för att pyssla själv.
I en annan tråd var det nån som fick betala 6000 kr för att få 12 kakel monterade.
- Det mest kreativa är ändå att ställa en skärbräda mitt för☺️
Och påpekandet om svårigheten att få rätt kulör på kompletterande fogmassa.
Vi får leva med detta.😉
Det var jag själv som kaklade. Första gången i mitt liv.
- Skapade tråden mest för att se hur en tråd kan dra iväg.
Kanske för att få en bättre uppfattning om kostnader...
Kostnader som man inte räknar med för småjobb.
I stället för att pyssla själv.
I en annan tråd var det nån som fick betala 6000 kr för att få 12 kakel monterade.
- Det mest kreativa är ändå att ställa en skärbräda mitt för☺️
Och påpekandet om svårigheten att få rätt kulör på kompletterande fogmassa.
Vi får leva med detta.😉