Hej allihop!
Har kollat lite på Saltdalshytta från Norge.
Tycker de ser trevliga ut, hittar ingen tråd innan om norska hytter. Någon som har erfarenhet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.