Hej
Jag har en Munters Homedry 11 sorptionsavfuktare över som jag plockat upp från krypgrunden för några år sedan. Bytte ut den mot en ny på grund av att den löste ut alldeles för ofta (ca 1 gång i veckan), orkade inte felsöka så det blev en ny krypgrundsavfuktare istället. Tror den har gått ca: 6-7år i krypgrunden (vet ej exakt då det var tidigare ägare av huset som installerade den).
Tänker att den passar om någon vill repa upp denna eller ha den som en reservdel om de har en likadan.
En svart Munters Homedry 11 sorptionsavfuktare med ihopringlad strömkabel och varumärkesetikett, visad från sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Typskylt på Munters Homedry 11 sorptionsavfuktare med tekniska specifikationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sista chansen om någon vill ha den!
(den åker till tippen i slutet av nästa vecka om ingen är intresserad).

Tja du har möjligtvis inte kvar, homedryn?
Mvh Cigel

C Cigel skrev:
Tja du har möjligtvis inte kvar, homedryn?
Mvh Cigel
Hej, den har åkt på tippen så ingenting är kvar.

• Gilla
Ledo
  • Laddar…
Ok, tack för svar

S spendera skrev:
Hej
Jag har en Munters Homedry 11 sorptionsavfuktare över som jag plockat upp från krypgrunden för några år sedan. Bytte ut den mot en ny på grund av att den löste ut alldeles för ofta (ca 1 gång i veckan), orkade inte felsöka så det blev en ny krypgrundsavfuktare istället. Tror den har gått ca: 6-7år i krypgrunden (vet ej exakt då det var tidigare ägare av huset som installerade den).
Tänker att den passar om någon vill repa upp denna eller ha den som en reservdel om de har en likadan.
[bild]
[bild]
Hej, jag har en likadan HomeDry i krypgrunden som nu verkar ha gjort sitt. Vilken köpte du i stället och är du nöjd med den?

Mvh/Evert

• Gilla
sinclairhacker
  • Laddar…
H Homey skrev:
Hej, jag har en likadan HomeDry i krypgrunden som nu verkar ha gjort sitt. Vilken köpte du i stället och är du nöjd med den?

Mvh/Evert
Hej
Ersatte den med en AceTec PD250, den har fungerat bra de ca 10 år som den stått i krypgrunden.

• Gilla
Homey
  • Laddar…
S spendera skrev:
Hej
Ersatte den med en AceTec PD250, den har fungerat bra de ca 10 år som den stått i krypgrunden.
Tack för snabb svar! Mvh/Evert

• Gilla
Ledo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.