Hej
Jag har en Munters Homedry 11 sorptionsavfuktare över som jag plockat upp från krypgrunden för några år sedan. Bytte ut den mot en ny på grund av att den löste ut alldeles för ofta (ca 1 gång i veckan), orkade inte felsöka så det blev en ny krypgrundsavfuktare istället. Tror den har gått ca: 6-7år i krypgrunden (vet ej exakt då det var tidigare ägare av huset som installerade den).
Tänker att den passar om någon vill repa upp denna eller ha den som en reservdel om de har en likadan.
Jag har en Munters Homedry 11 sorptionsavfuktare över som jag plockat upp från krypgrunden för några år sedan. Bytte ut den mot en ny på grund av att den löste ut alldeles för ofta (ca 1 gång i veckan), orkade inte felsöka så det blev en ny krypgrundsavfuktare istället. Tror den har gått ca: 6-7år i krypgrunden (vet ej exakt då det var tidigare ägare av huset som installerade den).
Tänker att den passar om någon vill repa upp denna eller ha den som en reservdel om de har en likadan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "sorptionsavfuktare"
Adsorptionsavfuktare
En adsorptionsavfuktare fungerar så att den suger in fuktig luft och leder den genom en roterande rotor med ett fuktadsorberande material (t.ex. kiselgel). När luften passerar binds fukten till materialets yta. En separat luftström värmer sedan
Läs mer
Hej, jag har en likadan HomeDry i krypgrunden som nu verkar ha gjort sitt. Vilken köpte du i stället och är du nöjd med den?S spendera skrev:Hej
[bild]
[bild]
Mvh/Evert
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden