Ser ut att vara fina lokaler.
Det är inte möjligt att sälja till komunen att använda som lokalerna ursprungligen var tänkta för; Skola, dagis?
 
Starta firma och ta hand om 30-40 ensamkommande flyktingbarn! Stålarna lär rinna in direkt!
 
Ja, eller flyktingförläggning. Nu hyr ju Migrationsverket campingplatser och små hotell på olika ställen i landet. Kontakta Migrationsverket och erbjud dom att långtidshyra fastigheten - jag tror att du får napp direkt, säkerligen bra betalt också för den delen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.