Ulltand Ulltand skrev:
En klassisk doft!

[bild]
Verkligen... det var nog min första after shave vad jag kan komma ihåg.

• Gilla
Ulltand
  • Laddar…
Det enda som duger i badrumsskåpet..

Skäggschampot är riktigt bra faktiskt, även oljan om man vill lukta lite extra gubbe någon dag.

Fyra hudvårdsprodukter för män, Tabac Original, inklusive shampoo, skäggolja, vax och after shave.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Ulltand
  • Laddar…
Vissa medlemmar här borde glömma bort covid för det börjar bli lite löjligt

• Gilla
Huddingebo och 2 till
  • Laddar…
Ett filmklipp med texter, en karaktär varnar en annan: säger du "Jehova" en gång till...
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Roga1337 och 5 till
  • Laddar…
324042825_3392277867720645_7825512543311264598_n.jpg

• Haha
  • Gilla
Dixies och 11 till
  • Laddar…
hsd
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Tråkigt nog så är det inte över ännu
Det jäkla viruset muterar onaturligt snabbt

• Haha
  • Ledsen
Anonymiserad 137805 och 1 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Någon mer än mig som glömt att det förr fanns skummjölk? Minns den från mjölkhyllan i butiken men inte om jag någonsin drack den.

[bild]

För er som aldrig hört talas om skummjölk var det vanligt mjölk som man skummat av all grädde så mjölken var i det närmaste fettfri.

Blev utkonkurrerad av lättmjölk och försvann helt från butikernas mejerikylar för många år sen.

Varför man på förpackningen särskrev det som "skum mjölk" kan man ju alltid fundera över.
Men åh! Skummjölk var min favorit när jag var litet barn! Jag gillade även glass gjord på mjölk istället för grädde och åt aldrig sås till kött och potatis!
Men vispad grädde har jag alltid gillat.

Jag tycker Tabac luktar gott men det doftar så otroligt starkt :/

Nu får man visserligen inte ha doftande produkter på mitt jobb men det är ju något som alla fuskar med, men skulle man komma med Tabac på sig så vore det nog en annan femma.

• Gilla
Ulltand
  • Laddar…
kisumisu
Nu har jag missat nåt? Eller har admin raderat för det är väl diskussion om bortglömda saker senast aftershave här.

kisumisu kisumisu skrev:
Nu har jag missat nåt? Eller har admin raderat för det är väl diskussion om bortglömda saker senast aftershave här.
Bara trötta människor som ältar skiten resten av världen har gått vidare

• Gilla
Anonymiserad 137805 och 4 till
  • Laddar…
Bara trötta människor som ältar skiten resten av världen har gått vidare
Som en knegare på sjukhus anser jag ha mig all rätt att klaga på covid. Pandemin är inte över och jag får ständigt merarbete på grund utav skiten.

Sen den där lilla detaljen att många fortfarande blir ganska sjuka av det ;)

Men jag håller med dig. Någon gång måste livet, inklusive det på sjukhus återgå till det normala. Det känns som att det är dags nu. Visst kan vi vänta till det att den nuvarande vågen lugnat ner sig om en vecka eller fem men sen kan vi börja behandla den som vi behandlar vilken annan influensa som helst. Om man frågar mig d.v.s.

• Gilla
Blazermannen och 6 till
  • Laddar…
T Trunk skrev:
Som en knegare på sjukhus anser jag ha mig all rätt att klaga på covid. Pandemin är inte över och jag får ständigt merarbete på grund utav skiten.

Sen den där lilla detaljen att många fortfarande blir ganska sjuka av det ;)

Men jag håller med dig. Någon gång måste livet, inklusive det på sjukhus återgå till det normala. Det känns som att det är dags nu. Visst kan vi vänta till det att den nuvarande vågen lugnat ner sig om en vecka eller fem men sen kan vi börja behandla den som vi behandlar vilken annan influensa som helst. Om man frågar mig d.v.s.
Detta är normen, bara anpassa sig. Problemet är inte covid, problemet är offentlig sektor och offentlig sjukvård.

• Gilla
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Jag kommer ihåg jojon jag hade.. den var kul!
Ser inga såna nuförtiden..

• Gilla
K. L
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Men åh! Skummjölk var min favorit när jag var litet barn! Jag gillade även glass gjord på mjölk istället för grädde och åt aldrig sås till kött och potatis!
Men vispad grädde har jag alltid gillat.
Den heter minimjölk nuförtiden...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.