2 947 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Sågblad till multimaskin?
Hej,
Jag har en Bosch GOP 300 SCE som jag testade på allvar först idag. Riktigt imponerad av vad den klarar av att göra med det lilla sågbladet som medföljer.
Vad jag förstår så slits sågbladet ut snabbt så då undrar jag såklart om det finns något bra blad till rimligt pris eller är det Bosch egna från närmsta återförsäljare som gäller bara?
Jag har en Bosch GOP 300 SCE som jag testade på allvar först idag. Riktigt imponerad av vad den klarar av att göra med det lilla sågbladet som medföljer.
Vad jag förstår så slits sågbladet ut snabbt så då undrar jag såklart om det finns något bra blad till rimligt pris eller är det Bosch egna från närmsta återförsäljare som gäller bara?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 996 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 996 inlägg
eller om man har lite tid att vänta kan man beställa direkt från källan, tror det är exakt samma som jag köpt på aliexpress, lite billigare där https://www.byggahus.se/forum/verkt...till-bra-pris-227.html?perpage=15#post2536586
köpte från Geek/wish för ~1år sen typ 35st för 40€ alla var i en egen plastpåse. men dom saknade dendär "sista" slipningen som gör dem vassa. dom skär men du använder inte bladet 2dagar. iaf dom som jag fick men 40€ för 32stickskär.trä&bimetal och 3halvmånblad ist för 190€ för endast 10pack av feinblad. säger sig själv 
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vad använder ni för sågblad till portabel metallbandsåg?
Verktyg & Maskiner -
Sågblad till Elu gersåg
Verktyg & Maskiner -
Nya sågblad till Gersåg Nobex 202?
Verktyg & Maskiner -
Hur fästa 'moderna' Feinsågblad till gammal Feinsåg?
Verktyg & Maskiner -
Bra sågblad till Multimaskiner och vart köper ni dom?
Verktyg & Maskiner