2 252 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Så gräs nu - för sent?
visst kan du det. Jag har sått alla årstider och alltid lyckats bäst i juni,juli och augusti. Då vi både har dränerat om hela huset samt borrat bergvärme m.m olika år.
Det som växt snabbast var ett som jag sådde på tisdagen och det var redan klart på fredagen som var midsommarafton!!
Det enda jag varit noga med är att vattnat ytan varje em/kväll.
Det som växt snabbast var ett som jag sådde på tisdagen och det var redan klart på fredagen som var midsommarafton!!
Klicka här för att svara