Hade tänkt så gräs i vår, men veckorna har flugit förbi och nu kanske det är för sent? Kommer nog att hinna så först runt 1 juni. Jag är mycket angelägen om att få det gjort pronto, men borde jag hellre vänta tills i höst?
 
Hemmakatten
Visst kan du så gräs i början av juni. Se bara till att vattna ordentligt om det blir torrt.
 
visst kan du det. Jag har sått alla årstider och alltid lyckats bäst i juni,juli och augusti. Då vi både har dränerat om hela huset samt borrat bergvärme m.m olika år.
Det som växt snabbast var ett som jag sådde på tisdagen och det var redan klart på fredagen som var midsommarafton!! :oDet enda jag varit noga med är att vattnat ytan varje em/kväll.
 
Samma här..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.