tveksamt tveksamt skrev:
Någon som har provat på en Ryobi RBC254SBSO och har något omdöme om den? Har kommit över en gratis och undrar vad jag släpat hem för något...
Bensin grästrimmer?
Kan inte förstå varför man vill ha en sån.
Har man så mycket gräs borde man gå på en "riktig" maskin typ Husqvarna eller Stihl.
Annars duger en 230v eller en batteridriven är bäst.
Såna där "leksaks" maskiner på bensin är onödiga imo.
Eller det kanske finns ett sånt där "mittemellan" tillstånd som dom passar in i ? :)

• Gilla
Rabbithole
  • Laddar…
Batterimaskin eller fullblodad röjsåg är det som är existensbberättigat i min värld ;)

• Gilla
falkn
  • Laddar…
Nu var ju då priset 0, och det är enda anledningen till att den följde med hem, men fortfarande inte någon som har erfarenhet av denna alltså? Det låter inte så på era uttalanden iaf..

tveksamt tveksamt skrev:
Nu var ju då priset 0, och det är enda anledningen till att den följde med hem, men fortfarande inte någon som har erfarenhet av denna alltså? Det låter inte så på era uttalanden iaf..
tyvärr, ingen praktisk erfarenhet, och hört mkt lite om den för att ens hitta något bra test

Örjan

A
tveksamt tveksamt skrev:
Den funkar säkert lika bra som någon annan motsvarande,bara tanka och gasa i motsats till en töntig batterileksak.....:rofl:

Samma här, hittar knappt något om den alls på nätet. Nästan så man tycker det är lite oroväckande lite, därför jag tänkte att man kan ju fråga här.

Jag får helt enkelt prova den när tillfälle ges och se hur den går.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.