Har en relativ ny grästrimmer från Ryobi. 2,5år. Ingen registrering av verktyget.
Ryobi ONE+ OLT1832A
Den började ryka och luktade illa. Går sedan inte att starta.
Antar att motorn brann upp.
Eller finns det kol i denna som går att byta.
En ny kostar 800kr.
är det värt att renovera?
Går det ens?
Tacksam för svar