Såg att K-rauta har erbjudande på ETS1526ALHG för 2100:-
Har fingrat på en Bosch GTS10XC länge och väl men plånboken tycks aldrig tillåta det. Funderar på att nöja mig med något billigare så länge.
Är den något att ha eller är det bara rappel från början till slut?
 
Har inte testat bordscirkelsågen från ryobi, men har vinkelslip och diverse batteri maskiner som jag tycker håller hyfsad kvalite.
 
Du har ju tid att tänka ....erbjudandet gäller till 31/12-2024... :x

Namnlös.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Rund_skruvad
  • Laddar…
Någon som köpte? Jag gick i samma tankar men tittar nu på ETS1825 som sägs vara samma mekanik som AEG TS 250 K.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.