Hej!
Är det någon som byggt ett tvåplanshus med ryggåstak? Älskar när det är högt till tak men bara sett den varianten på 1.5 plans hus. Om någon har så eller sett det skulle det uppskattas massor om ni kunde dela planritningar
Ni som har ryggåstak, är det värt det?