Är det värt med ryggåstak?

  • Ja

  • Nej

Logga in och rösta för att se resultatet.
Hej!

Är det någon som byggt ett tvåplanshus med ryggåstak? Älskar när det är högt till tak men bara sett den varianten på 1.5 plans hus. Om någon har så eller sett det skulle det uppskattas massor om ni kunde dela planritningar :love:

Ni som har ryggåstak, är det värt det?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.