Hej!
Har en 20 år gammal IVT bergvärmepump. Greenline Plus E14.
Vi har köpt huset nyligen och håller på att bekanta mig med den.
Sitter en givare på innervägg, ser ut som bilden jag laddade upp. Finns ju en röd diod där. Ser den aldrig blinka eller lysa.
I menyn på pumpen står det alltid 21,1 grader på rumsgivare. Den verkar fastnat. Kan det bli så om givaren gått sönder eller kan det vara något annat lurt? Bör lampan lysa ibland?
Tack på förhand
Har en 20 år gammal IVT bergvärmepump. Greenline Plus E14.
Vi har köpt huset nyligen och håller på att bekanta mig med den.
Sitter en givare på innervägg, ser ut som bilden jag laddade upp. Finns ju en röd diod där. Ser den aldrig blinka eller lysa.
I menyn på pumpen står det alltid 21,1 grader på rumsgivare. Den verkar fastnat. Kan det bli så om givaren gått sönder eller kan det vara något annat lurt? Bör lampan lysa ibland?
Tack på förhand
Klicka här för att svara
