Då har jag tagit mig i kragen och påbörjat förberedelserna för gräsmatta (och häck...?) innan vintern.
Har fräst och jämnat till en bit av tomten, men det är en fasligt massa grus/småsten (5-15 mm, mest 10 mm) som ligger överst. Har försökt att skotta bort en del men sen när man drar runt lite med krattan och planar till så är det lik förbannat kvar.
Går det att rulla ut gräs på sådant underlag eller måste stenen bort innan?