Hej på er.
Jag har en lada bredvid huset med plåttak.
Då det är många år och har rostat en hel del så undrar jag om vilka tips ni har för att måla om detta?

//Hälsningar (y)
 
Jag har samma utmaning. Följer mef intesse vilka råd du får.:D
 
  • Gilla
JimmySkog
  • Laddar…
Antar att det är trp?
Inga färgflagor?
Isotrol grund och isotrol färdigfärg borde funka att "bara" pensla ut...
 
  • Gilla
JimmySkog och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.