Allas vår Ernst Kirschsteiger satte upp rostfritt-laminat i ett program, där han gjorde om köket hos en gammal Robinsonvinnare (har glömt bort vad han heter).

Är det någon som har provat att använda sådan laminat. Resultatet såg ganska bra ut på tv, men håller det någon längre tid? Ska man klä väggen ovanför spisen, måste ju ytan hålla för att nästan dagligen tvättas ren från flott och annat. Hur stor blir vinsten jämfört med riktig rostfri plåt? Jag skulle vilja täcka ca 2 kvm av köksväggen med rostfritt.

PS. Har nyligen upptäckt detta utmärkta forum - men det skulle nog behövas en bättre server. Det tar oerhört lång tid ibland innan det händer någonting på skärmen.

PS. Har nyligen upptäckt detta utmärkta forum - men det skulle nog behövas en bättre server. Det tar oerhört lång tid ibland innan det händer någonting på skärmen.
[/quote]

Hej du. Ibland är ju trafiken lite tätare än annars; eller kan det vara så att du behöver en snabbare uppkoppling och/eller rent av en snabbare dator? ;)

T
Pysslarn skrev:
PS. Har nyligen upptäckt detta utmärkta forum - men det skulle nog behövas en bättre server. Det tar oerhört lång tid ibland innan det händer någonting på skärmen.Hej du. Ibland är ju trafiken lite tätare än annars; eller kan det vara så att du behöver en snabbare uppkoppling och/eller rent av en snabbare dator?  ;)
Den Glade Amatoeren ha faktiskt rätt i vad han säger, det går slöare än förut och jag har haft snabb uppkoppling hela tiden så jag borde veta. Fast slöheten kan bero på att forumet har fått ett större antal besökare så det är mog dags för en större server!

Läs redaktören blogg, det är på gång ny programvara till forumet ju! :)
Heja ByggaHus!

Undertiden får man ju kolla här på morgonen.

IKEA har ju 13 mm täcksidor i rostfritt i olika storlekar samt stänkskydd i rostfritt ca 6 mm. Dessa ska jag använda att bygga en fläktkåpa med.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.