933 läst ·
3 svar
933 läst
3 svar
Rostfria glasräcken!
Hej, vi har nu rostfria räcken som blivit över vid husbygget. Räckena är 110cm höga och har fyra glashållare på varje räcke. Vi har båda avslutningsräcke, hörn- och standardräcke kvar. Vi betalade 3000:- per räcke och säljer de som blivit över för 2000:- per räcke. Ej prutningsbart. Finns att hämta i Farsta.
Det rostfria stålet är i AISI 316 stål. Glashållarna klarar glastjocklek mellan 8-12mm
Vänligen
//Mabell och Christer
mabell@bredband.net
alt. 08-668 97 99
Det rostfria stålet är i AISI 316 stål. Glashållarna klarar glastjocklek mellan 8-12mm
Vänligen
//Mabell och Christer
mabell@bredband.net
alt. 08-668 97 99
Hur många har ni och tillverkare modell?BellaF skrev:Hej, vi har nu rostfria räcken som blivit över vid husbygget. Räckena är 110cm höga och har fyra glashållare på varje räcke. Vi har båda avslutningsräcke, hörn- och standardräcke kvar. Vi betalade 3000:- per räcke och säljer de som blivit över för 2000:- per räcke. Ej prutningsbart. Finns att hämta i Farsta.
Det rostfria stålet är i AISI 316 stål. Glashållarna klarar glastjocklek mellan 8-12mm
Vänligen
//Mabell och Christer
mabell@bredband.net
alt. 08-668 97 99
Klicka här för att svara