Hej,
Jag bygger ett nytt trädäck till bryggan vid Ålandshav. Jag väljer mellan A2 kvalitet eller A4 kvalitet på trallskruv, vilket ska jag välja? Jag tänker att bryggan ska hålla i minst 50 år. Är det värt att betala 3-4ggr mer för A4 kvalitet eller räcker det med A2??
Samma fråga gällande beslag (vinkelbeslag och balksko), finns det något material eller leverantör som är att föredra?
Tacksam för svar.