Halloj!

Vi (jag och sambon) ska byta diskbänk. Vi är överens om att vi vill ha en heltäckande diskbänk, så långt allt väl. Knäckfrågan just nu handlar om funktion mot design, där jag (man) såklart förordar funktion och sambon (kvinna) såklart förordar design. 😉 I korthet kan det förklaras med att jag tycker vi ska ha en klassisk diskbänk med överrinningskant (eller vad det heter), alltså där kanten runtom är liksom rundat upphöjd, om ni fattar... Det är jag som diskar mest och slabbar i köket mest så jag vill ha en kant. Sambon tycker det ser omodernt ut och vill helst ha en helt slät diskbänk. Där sitter vi fast...
Vid något tillfälle råkade vi hitta en diskbänk med en upphöjd kant men med skarpa veck och skarpa hörn, men den försvann i villlervallan av öppna webbläsarfönster och nu hittar vi den inte igen. Hur som helst så uttryckte sambon i ett svagt ögonblick att "jo men det skulle ju funka!"
Så nu letar jag febrilt efter en sådan diskbänk, kan någon hjälpa mig??? Jag vet inte vad jag ska söka på, 99% av alla diskbänkar är ju antingen släta eller klassiska. Finns det någon som vet vad jag pratar om och vet var man hittar det jag söker?

Mvh,
ToRy

• Haha
pjgb
  • Laddar…
BirgitS
Kolla länken i #2 Landskrona rostfria, de gjorde vår efter önskemål och uppfattade att prisbilden var bra för att få det anpassat. Man kan även prata med dem via tfn om det finns osäkerhet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.