876 läst ·
3 svar
876 läst
3 svar
Rörvikshuset Albrekt
Visst ett fint hus. jag saknar dock följande.
Det låter lite gnälligt, men har man egna ideer så har man ;D. Vi hittade aldrig vårt drömhus bland kataloghusen så vi ritade det själva.
- Enskild groventre med dörr ut och till garage.
- Dörr direkt ut från tvättstuga
- Möjlighet att komma från garaget direkt in i groventre.
- Enskilt allrum på ovanvåning.
- Avskilt Föräldr. sov på bv med bad. Möjlighet att kunna leva i huset hela livet. Även när man blir gammal och inte kan gå i trappor (man behöver för den delen inte bli så gammal för att inte kunna gå i trappor).
- Möjlighet att kunna stänga om köket
- Något smal sallong
- Det borde gå att gå in i ev arbetsrum utan att passera några andra rum, bl.a. med tanke på ev egen verksamhet
Det låter lite gnälligt, men har man egna ideer så har man ;D. Vi hittade aldrig vårt drömhus bland kataloghusen så vi ritade det själva.
Planlösningen tycker jag påminner om Myresjös Kärnhuset+170, men exteriört
...? Kanske nåt hos Sjödalshus, fast ändå inte.
Jättefint iaf!
/U
Jättefint iaf!
/U
Klicka här för att svara


