Igår hade vi möte med säljaren från Rörvikshus. Jag måste bara säga vilken proffs! Lars heter han och han var otroligt kunnig och kom inte med en massa sälja snack.
Vi berättade för honom vad vi vill ha, han kom med olika förslag och berättade saker som vi inte tänkte på. Vi fick en utförligt offert med priset inklusive allt( markarbete, totalt entreprenad mm). Vi fick även ett skiss på huset, som var nästan precis som vi vill, vi gjorde några förändringar som han ska ta till arkitekten och återkomma med nya ritningar.
Som jag tidigare skrev, så var min man skeptisk till Rörvikshus men efter mötet ändrade han sig helt!

Han tyckte, precis som jag, att säljaren kunnat ge oss dem svar som sökte och vi upplevde honom som en ärlig person. Det vi har funderat över är vem skulle vara vår kontakt person på företaget under bygget om något gå fel. De svar fick vi igår och vi blev nöjda. Nu lutar det starkt att vi kommer att välja Rörvikshus. Jag har även läst på olika bloggar om folk som har byggt med dem och är väldigt nöjda. Det bästa med dem tyckte jag är att han inte var på oss så att vi skulle skriva på någonting med en gång. Iställe sa han att vi få fundera och återkomma när vi har bestämt oss. Det kändes skönt. Nu ska vi bara räkna färdigt och se vad vi har råd med. hoppas bara att vi få ett bra pris för vårt hus...