J Jani #1 Medlem · 397 inlägg 19 maj 2003 16:15 Jani Medlem 397 inlägg 19 maj 2003 16:15 #1 Någon som känner till eller har har erfarenhet av detta företag ? De hade väldigt fina planlösningar på sina 1-planshus, någon som sitter inne på priser också kanske ?
Någon som känner till eller har har erfarenhet av detta företag ? De hade väldigt fina planlösningar på sina 1-planshus, någon som sitter inne på priser också kanske ?
P Pasi #2 Medlem · 106 inlägg 26 aug 2003 18:56 Pasi Medlem 106 inlägg 26 aug 2003 18:56 #2 Nej....., men jag beställde deras katalog i juni och har ännu inte fått den !!
J Jani #3 Medlem · 397 inlägg 27 aug 2003 08:57 Jani Medlem 397 inlägg 27 aug 2003 08:57 #3 Har själv fått kontkat med dem, de bygger högkvalitativa villor, med trevliga planlösningar. Men kvalite kostar som sagt, i klass med sävsjö trähus.
Har själv fått kontkat med dem, de bygger högkvalitativa villor, med trevliga planlösningar. Men kvalite kostar som sagt, i klass med sävsjö trähus.