Någon som känner till eller har har erfarenhet av detta företag ?

De hade väldigt fina planlösningar på sina 1-planshus, någon som sitter inne på priser också kanske ?
 
Nej....., men jag beställde deras katalog i juni och har ännu inte fått den !!
 
Har själv fått kontkat med dem, de bygger högkvalitativa villor, med trevliga planlösningar. Men kvalite kostar som sagt, i klass med sävsjö trähus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.