2 199 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Rörvikshus
Hej!
vi håller på att bygga med dem nu - och allt hittills har allt funkat smärtfritt och de har varit bra att jobba med. ;D
vi håller på att bygga med dem nu - och allt hittills har allt funkat smärtfritt och de har varit bra att jobba med. ;D
Garfield skrev:
Nä vi bygger i Småland och ja de har ritat ett helt nytt hus till oss som är mycket bättre än de i katalogen (nu är jag iofs partisk).
Anneli skrev:
Var ska du bygga Anneli? Pratar med dem nästan dagligen och det har inte varit några problem med att få kontakt.
Vi ska bygga i norrland! Kanske är det därför, de har ju inga säljare så högt upp
! Har mest sökt dem på mail iof för jag har svårt att ringa på dagtid (pga mitt jobb)... Kanske är det lättare om man ringer... Tänkte ringa imorgon då jag är ledig.
/ANneli
/ANneli
Klicka här för att svara