Hej

Vi funderar på att bygga ett Rörvikshus. Dock är det svårt att hitta några referenser om dem. Någon som har hört några rykten eller som känner till av egen erfarenhet?
Vore jättetacksam för svar!!!
 
Hej!

vi håller på att bygga med dem nu - och allt hittills har allt funkat smärtfritt och de har varit bra att jobba med. ;D
 
Roligt att höra.

Bygger ni i Stockholmsområdet eller någon annan stans i Sverige?

Har de ritat ett hus speciellt till er eller har ni använt er av något av de fina husen som fans i kattalogen?
 
Hej

Vi funderar oxå på Rörvikshus! Undrar om kvaliten är bra osv?... Tycker dock att representanterna varit svåra att få tag i...

Borde finnas fler som byggt med dem eller hört nått?

Mvh //Anneli
 
Garfield skrev:
Roligt att höra.

Bygger ni i Stockholmsområdet eller någon annan stans i Sverige?

Har de ritat ett hus speciellt till er eller har ni använt er av något av de fina husen som fans i kattalogen?

Nä vi bygger i Småland och ja de har ritat ett helt nytt hus till oss som är mycket bättre än de i katalogen (nu är jag iofs partisk).
 
Anneli skrev:
Hej

Vi funderar oxå på Rörvikshus! Undrar om kvaliten är bra osv?... Tycker dock att representanterna varit svåra att få tag i...

Borde finnas fler som byggt med dem eller hört nått?

Mvh //Anneli

Var ska du bygga Anneli? Pratar med dem nästan dagligen och det har inte varit några problem med att få kontakt.
 
Vi ska bygga i norrland! Kanske är det därför, de har ju inga säljare så högt upp :P ! Har mest sökt dem på mail iof för jag har svårt att ringa på dagtid (pga mitt jobb)... Kanske är det lättare om man ringer... Tänkte ringa imorgon då jag är ledig.


/ANneli
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.