Hej på er,
Är, förhoppningsvis snart, i slutförhandling med Rörvikshus. Ritat själva ca 180 kvm, 1 1/2 plans.
Har också läst en hel del här på forumet om Rörvikshus.
Som alltid, man får använda sitt sunda förnuft och sila en hel del.
Den byggare som vi har talat med har byggt en hel del hus från Rörvikshus och enligt honom så är kvaliteten god och så även utförandet. Att välja till och ta bort har aldrig varit några problem

Vi skall förhoppningsvis göra en hel del själva och vill inte ha deras standard på inredning, golv mm.
Är du intresserad av mer info, så lägg ett meddelande.
Carle