Vi har byggt med Rörvikshus och är på det stora hela nöjda, de mindre problem som varit har snarare haft att göra med individer som missat några mindre saker. Företaget har varit tillmötesgående och framförallt mycket flexibla vilket var viktigt för oss. Däremot är vi inte nöjda med den byggare som vi haft (och som vi fick genom Rörvikshus). Att de inte hållit måttet är dock inte Rörvikshus ansvar och vi kunde (och hade) valt en annan entreprenör om vi haft möjlighet och vetat vad vi vet idag.