Hej ,
Vi funderar starkt på att bygga med rörvikshus i Stockholm. Någon som har erfarenheter?
 
Vi har byggt med Rörvikshus och är på det stora hela nöjda, de mindre problem som varit har snarare haft att göra med individer som missat några mindre saker. Företaget har varit tillmötesgående och framförallt mycket flexibla vilket var viktigt för oss. Däremot är vi inte nöjda med den byggare som vi haft (och som vi fick genom Rörvikshus). Att de inte hållit måttet är dock inte Rörvikshus ansvar och vi kunde (och hade) valt en annan entreprenör om vi haft möjlighet och vetat vad vi vet idag.
 
Hej
Det var intressant att veta. Kan du skicka mig ett PM med namet på entreprenören? Vi är just nu nära att skriva på avtalen.
Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.