Malmökontoret samt Rörvikshus har varit väldigt snabba när det gällt oss.Vi har själv ritat fram ett hus vi ville ha och vi lät Rörvikshus titta på den och lämna 1 offert.Mindre än 1vecka senare fick vi en skiss samt en offert på huset.Vi var inte riktigt nöjda med huset och förlängde och ändrade huset 3 dagar senare fick vi en ny ritning samt en offert på den.Vi kände inte till 100% att huset stämde och under helgen hittade vi vårt drömhus.Under måndagen skickade vi upp ritningarna till säljaren och på torsdagen hade vi fått offert och ritningar från Rörvikshus.Vi har varit i kontakt med väldigt många säljare och utan att ljuga så har Rörvikshus (säljaren i malmö) varit väldigt effektiv och hjälpsam och jag måste säga att han håller en betydligt högre klass en alla andra säljare vi träffat.

Nästa vecka skall vi bestämma vem som skall bygga vårt drömhus,men det krävs väldigt mycket för att vi inte skall välja Rörvikshus.

Solbacken skrev:
Jag har haft kontakt med Rörvikshus i inledningsskedet av mitt husprojekt, men liksom Strixx (och andra?) har kontakten med huvudkontoret/säljaren i Rörvik varit helt undermålig. Säljaren, som i mitt fall nog är identisk med en av delägarna, har helt gått under jorden. Omöjlig att få tag i, trots att jag sökt honom med ljus och lykta.
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Juridik;action=display;num=1103257136

Det var föresten konstigt vad tyst mjon60 blev när jag frågade efter vem han var... :-X

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.