Hej!

Är det någon som har erfarenhet från Rörvikshus eller Åtvidabergshus? Vi funderar på att låta någon av dessa bygga våra väggelement men vet inte vem av dem som vi bör välja...Alla erfarenheter tages tacksamt emot!

/Susanne
 
Hej vi har byggt med Rörvikshus i stockholm. Det har funkat bra med Rörvikshus och säljaren, lite små missar men det har inte varit några problem att rätta till.
Inte lika nöjd med entreprenören.
Huset blev dock bra, flyttade in i julas.
 
Du skriver att du inte var nöjd med entreprenören...Var det en entreprenör som Rörvikshus rekommenderade? Jag vet inte om du får skriva ut vad den entreprenören heter här och varför ni är missnöjda, men jag mycket intresserad av att höra era synpunkter...

Mvh Susanne
 
Du har PM
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.