2 121 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Rörvikshus eller Åtvidaberghus?
Hej!
Är det någon som har erfarenhet från Rörvikshus eller Åtvidabergshus? Vi funderar på att låta någon av dessa bygga våra väggelement men vet inte vem av dem som vi bör välja...Alla erfarenheter tages tacksamt emot!
/Susanne
Är det någon som har erfarenhet från Rörvikshus eller Åtvidabergshus? Vi funderar på att låta någon av dessa bygga våra väggelement men vet inte vem av dem som vi bör välja...Alla erfarenheter tages tacksamt emot!
/Susanne
Hej vi har byggt med Rörvikshus i stockholm. Det har funkat bra med Rörvikshus och säljaren, lite små missar men det har inte varit några problem att rätta till.
Inte lika nöjd med entreprenören.
Huset blev dock bra, flyttade in i julas.
Inte lika nöjd med entreprenören.
Huset blev dock bra, flyttade in i julas.
Du skriver att du inte var nöjd med entreprenören...Var det en entreprenör som Rörvikshus rekommenderade? Jag vet inte om du får skriva ut vad den entreprenören heter här och varför ni är missnöjda, men jag mycket intresserad av att höra era synpunkter...
Mvh Susanne
Mvh Susanne
Klicka här för att svara