Någon som kan dela åsikter om 3/4" rör limknektar. Har sett enkel olika hos Axminster och Rockler. Era erfarenheter.
 
Funkar bra. Fast det beror väl mer på kvaliteten på "ändarna" än på att det är ett rör just ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.