Elektroniktokig
· Norrbotten
· 28 inlägg
Vi ska dra vattenrör i en tvättstuga och rören kommer ut vid innertaket.
Därifrån är det tänkt att dra rören 2 meter förbi en dörr och sedan ned på golvet.
Innertaket har en liten lutning, 10-15grader, frågan är vad som blir snyggast, följa innertakets lutning, och sedan bocka rören mindre än 90 grader så dom kommer rakt ner, eller att gå ner en bit med rören och dra dom helt vågrätt och sedan 90 grader ner mot golvet.
Därifrån är det tänkt att dra rören 2 meter förbi en dörr och sedan ned på golvet.
Innertaket har en liten lutning, 10-15grader, frågan är vad som blir snyggast, följa innertakets lutning, och sedan bocka rören mindre än 90 grader så dom kommer rakt ner, eller att gå ner en bit med rören och dra dom helt vågrätt och sedan 90 grader ner mot golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Jag hade följt taket om det går. Syns ju redan på dina skisser vilket som är bäst =)
Husägare
· Västerviks kommun
· 466 inlägg
Instämmer med föregående inlägg. Jag skulle följa takets lutning. Det blir mindre iögonfallande.
Elektroniktokig
· Norrbotten
· 28 inlägg
Jo jag tycker också det, var lite osäker bara. Tack för hjälpen.
Klicka här för att svara