Det du ska tänka på är att luft stiger uppåt!
Du måste kunna lufta systemet, det finns lösa luft nipplar som man kan sätta å rör, så du behöver inte lufta på radiatorer om inte det går.
en en annan VIKTIG sak är hur du dimensionerar radiatorerna.
Om du i framtiden kommer att andvända dig av nån form av värmepump, så är deet bra att ha ett super låg energi system!
en värmepump blir nämligen ruskigt mycke effektivare om man kan andvända så kalt vatten som möjligt & det kan man om man kar radiator effekten! (större radiatorer / fler paneler)