Hej, jag blir lite förvirrad . Är dessa rör på bilden samma? För de röd markerande är mer glansiga .
Alla dessa rör är nya. Och jag har problem med gult vatten i det området. Jag har hört att det kan ha med att man lagt fel rör?

• Röda och blåa markeringar, kanske fokus på specifika delar, av en duschkabin eller duschdörrkonstruktion, våta ytor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vid första anblicken så ser de där blåmarkerade rören ut som elförsizinkade å vid en vidare blick så ser man att dom har text på sig å det har inte crom rör. Dessa rör är EJ gjord för färskvattensystem....hur tänkte dom där...

• Gilla
Rickard.
  • Laddar…
V Vector skrev:
Vid första anblicken så ser de där blåmarkerade rören ut som elförsizinkade å vid en vidare blick så ser man att dom har text på sig å det har inte crom rör. Dessa rör är EJ gjord för färskvattensystem....hur tänkte dom där...
Hej! Det misstänkte jag! Kan det vara orsaken till att jag får liten gult vatten i denne wc? Blir lite gult precis när man öppnar kranen i ca 5 sec därefter blir vattnet fint igen.

Rickard.
B Ahmmas skrev:
Hej! Det misstänkte jag! Kan det vara orsaken till att jag får liten gult vatten i denne wc? Blir lite gult precis när man öppnar kranen i ca 5 sec därefter blir vattnet fint igen.
Det är väldigt troligt, det gula du ser är rost.

Krilleman
Ja jösses vilken miss!

Fram med kylskåpsmagnet och bekräfta.
Men texten som nämnts ovan skvallrar att det är stål...

• Gilla
Demmpa
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.