Hej,
en liten tilläggsfråga ang. rörgenomföring.
Jag läste här på byggahus.se "Fråga Experten" att rörgenomföringar i golv är inte tillåtet annat än för avlopp, stämmer det?
Hur gör man då om badrummet nu ska renoveras, måste mitt kall och varmvatten som kommer upp genom golvet flyttas?