Svarar på gammal tråd. Vi har precis installerat ett Rönnerholmskök i vårt hus från -22. Det är fantastiskt vackert, och kvaliteten känns i varenda detalj. Vi har även fått god service med planeringen av köket, och de speciallösningar jag ville ha var inga problem. Jag rekommenderar dem varmt. Lite dyrare än MDF-kök, men klart prisvärt! Jag ska snart lägga ut bilder, nu när köket är helt färdigt.