266 375 läst ·
1 172 svar
266k läst
1,2k svar
Roliga verktygsannonser
Jag läste inte "ironin" i din text, så därför skrev jag som jag gjorde....
Men annonsören verkar inte ha tänkt till, undrar om han också har en grön Bosch som han försöker sälja som en Hitachi......
Men annonsören verkar inte ha tänkt till, undrar om han också har en grön Bosch som han försöker sälja som en Hitachi......
Håller med ovanstående inlägg. Vad är det för mening med att länka till Blocket när annonsen sedan snabbt blir borttagen. Det man vill visa med sitt inlägg är ju då "borta".........
Det har skrivits förrut och gäller fortfarande: Lägg in en skärmdump annars kan det kvitta!
Det har skrivits förrut och gäller fortfarande: Lägg in en skärmdump annars kan det kvitta!
Jag hittade oxå en sådan apparat som sålt på web för typ ditt pris ... .
Det finns folk som tror de gör en investering för framtiden då de köper
en fin apparat - det är kanske en sån - eller så är det en som vill tjäna
en slant - i vilket fall: Insha'Allah
Det finns folk som tror de gör en investering för framtiden då de köper
en fin apparat - det är kanske en sån - eller så är det en som vill tjäna
en slant - i vilket fall: Insha'Allah
Det finns väldigt många som tror att priset på något sätt speglar kvalitén på en produkt. "Man får vad man betalar för". Så den där borrmaskinen från 70-talet kommer säkert att bli såld för 1200:- till någon nöjd köpare.
Många också tro att om något är till salu på blocket, tradera, konkursauktion eller liknande så är det automatiskt billigt. Så det finns nog risk att någon blåst kille stolt kommer hem till sambon med den där borrmaskinen, helnöjd efter att ha lyckats pruta ner den till en tusenlapp.