Gillar mening "Slipade mitt hallgolv och det blev precis som jag förväntade mig" Då är ju bara frågan vad han förväntade sig för resultat. :rolleyes:

• Gilla
Enk Projektet
  • Laddar…
Den som gillar raketsparken kan ta sig till Falun nu på lördag. Race med motorsparkar kl 12. Med lite tur dyker det upp en raketspark.

Krilleman
pär h skrev:
Det gäller att vara påhittig [länk]

Pär
199:- respektive 579:- i nypris...

krilleman_215 skrev:
199:- respektive 579:- i nypris...
Haha skicken stjärna!

Kul att han hänvisar att köpa förbrukningsmaterialet hos CO då så alla som hyr måste gå dit och då se vad maskinerna kostar till ordinarie pris.

Så illa är det väl ändå inte... 200 kr för en helg är väl inte så dyrt, även om de inte kostar mer än knappt 800 kr som nya.

Skulle vilja se hur mycket en Co-tech slip klarar och hur mycket den avverkar ;) Har själv slipat ett litet hallgolv med Festool slipar och bara det var ett tungt pass på mer än en helg. För min del är det slut på att gå på Blocket och Tradera annonser överlag, har upptäckt kinesiska Aliexpress där allt på Tradera helt plötsligt verkar dyrt.

Jag vet inte om denna annons är rolig eller tragisk... Vad tror vi om en kraftigt begagnad kap-ger ursprung Rusta... ?
700 + 100 inrop + moms... Auktionen pågår fortfarande så skynda fynda!!! Image2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Eller den här... samma auktion... 500 + moms eller 399 ink moms... Äsch, jag tar den begagnade... Auktionssajten är ju seriös så på det viset är inte detta en rolig verktygsannons. Skulle jag sälja mitt snickeri i framtiden så blir det på auktion, ingen tvekan, jag kommer att bli rik som ett troll :p kärra1.jpg
Skapa konto

kärra2.jpg
Skapa konto

Hade det varit 1:April skulle jag ha garvat, kul April skämt. Men nu tycker jag synd om de som har lagt buden som inte vet vad de gör... :banghead:

Alla vet väl att man gör kap på auktioner och loppisar? :)

Jag har sålt massor med saker på både Blocket och Tradera över mitt inköpspris.. jag har dock aldrig utgett sakerna för att vara dyrare än vad dom varit..

Det senaste jag kan minnas var en Wii Fit balansplatta som jag sålde, den gick för typ 1500:- + frakt, vid samma tillfälle såldes den för under 1000:- på webhallen.

Det var flera personer som bjöd över nypriset på min 1 år gamla platta..

Som en fluga till en koskit drogs även jag till denna konkursauktion, och det verkar som att folk inte ens vet vad de bjudit på. T.ex. fanns det fyra laserinstrument till salu och av dessa så var två defekta, det gick inte ens att trycka på knapparna, en tredje hade ett trasigt glas och inkomplett stativ och en fjärde hade inkomplett stativ. Dessutom var instrumenten rejält slitna och hade märkts med "kakelgruvan" väldigt tydligt. Plötsligt kändes en Quigo II (ny, med garanti) på Classe rejält mycket intressantare.

Mikael_L
Men nu verkar ju den där säckakärran i auktionen ...
Gruvberget skrev:
Eller den här... samma auktion... 500 + moms eller 399 ink moms... Äsch, jag tar den begagnade... Auktionssajten är ju seriös så på det viset är inte detta en rolig verktygsannons. Skulle jag sälja mitt snickeri i framtiden så blir det på auktion, ingen tvekan, jag kommer att bli rik som ett troll
... av lite bättre kvalla än den du visar från Jula.
Jag är dock inte helt säker ...

Mikael_L skrev:
Men nu verkar ju den där säckakärran i auktionen ...

... av lite bättre kvalla än den du visar från Jula.
Jag är dock inte helt säker ...
Jag reagerade också på det, den på auktionssidan är mer lik (har iaf samma färg) den Ekeby-säckkärra jag köpte på jula för någon månad sen.
Den kostade runt 1000-lappen, och var klart stadigare än de andra de hade inne just då.

Dock så känns den riktigt rapplig jämfört med farsans 20-30år gamla säckkärra.

Redigerat:
Hmm... Undrar varför den här annonsen förnyas om och om igen. Det måste vara något säljargument som är lite skevt...
Screen Shot 2013-02-22 at 08.28.33.png
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.