Det är ett tillbehör för vinterfiskare.

Jo, det är viktigt att man väntar tills det verkligen har frusit till så inte isen kollapsar av friktionsvärme.

Det är ju bara att lyfta upp en bil.. Vilken som helst.. och sälja som delar.
Såg en saab utan hjul på Strandvägen i Stockholm en gång som stod på några lastpallar. Undrar om det var samma upplägg där...?

Ser ut att stå stadigt, bara på med blåstället och kryp under, bryt och bänd!

Har kärran något flak?

lillePer skrev:
[länk]

Ligger veden på kärran eller i bakgrunden????
Veden ser ut att vara slängd/travad på kärran, titta på hjulen så ser man bredden på kärran. Gissningsvis för att i reklamsyfte visa på vilka jävla lass man kan häva på!

Och en hög i bakgrunden ;)

Sent from my X10i using Tapatalk

Kanske är det bara jag som tycker bilden på gubben med verktygsbältet i veckans utskick från Axminster ser väldigt rolig ut? Lite som om hals och ansikte är ihopklippta från andra bilder.

http://dmtrk.net/5F-LOTJ-D48GQA980/cr.aspx

Jag tycker det ser ut som John Locke som inte har fått mat på 3 veckor.

Jag tycker Bauhaus-bannern för pellets som syns just nu på forumet är lite rolig:

1a5da991329829ccf3eff977e54c954f.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

"Mer än 4,8kw/påse", det får man ju hoppas, pelletsen jag köper från byggmax innehåller 4,8kwh per kg :)

Daniel78 skrev:
Jag tycker Bauhaus-bannern för pellets som syns just nu på forumet är lite rolig:

[bild]

"Mer än 4,8kw/påse", det får man ju hoppas, pelletsen jag köper från byggmax innehåller 4,8kwh per kg :)
Juste 4,8kW/påse, det är bara att köpa tre påsar, det borde räcka till för att värma de flesta villor vid 20 minusgrader. 15kW kontinuerlig effekt. Bauhaus säljer ett kraftverk! En evighetsmaskin!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.