Byggahus.se

Roliga verktygsannonser

1. T
    Allvetare · Nivå 14
  2. M
    Medlem Nivå 4
  3. raveper
    Hobbysnickare · Nivå 11
    Det är ett tillbehör för vinterfiskare.

4. Mr Handyman
    Medlem Nivå 11
    Jo, det är viktigt att man väntar tills det verkligen har frusit till så inte isen kollapsar av friktionsvärme.

5. Stefan N
    Verktygstokig · Nivå 20
  6. raveper
    Hobbysnickare · Nivå 11
    Det är ju bara att lyfta upp en bil.. Vilken som helst.. och sälja som delar.
    Såg en saab utan hjul på Strandvägen i Stockholm en gång som stod på några lastpallar. Undrar om det var samma upplägg där...?

7. tullemannen
    Medlem Nivå 8
    Ser ut att stå stadigt, bara på med blåstället och kryp under, bryt och bänd!

8. L
    Husägare Nivå 7
  9. raveper
    Hobbysnickare · Nivå 11
    Har kärran något flak?

10. A
    Medlem Nivå 2
    Veden ser ut att vara slängd/travad på kärran, titta på hjulen så ser man bredden på kärran. Gissningsvis för att i reklamsyfte visa på vilka jävla lass man kan häva på!

11. Wisentdual
    Medlem Nivå 3
    Och en hög i bakgrunden ;)

Sent from my X10i using Tapatalk

12. phl
    Medlem · Nivå 14
    Kanske är det bara jag som tycker bilden på gubben med verktygsbältet i veckans utskick från Axminster ser väldigt rolig ut? Lite som om hals och ansikte är ihopklippta från andra bilder.

http://dmtrk.net/5F-LOTJ-D48GQA980/cr.aspx

13. skalman1
    Medlem Nivå 12
    Jag tycker det ser ut som John Locke som inte har fått mat på 3 veckor.

14. D
    Medlem Nivå 10
    Jag tycker Bauhaus-bannern för pellets som syns just nu på forumet är lite rolig:

Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    1a5da991329829ccf3eff977e54c954f.png

"Mer än 4,8kw/påse", det får man ju hoppas, pelletsen jag köper från byggmax innehåller 4,8kwh per kg :)

15. M
    Medlem Nivå 9
    Juste 4,8kW/påse, det är bara att köpa tre påsar, det borde räcka till för att värma de flesta villor vid 20 minusgrader. 15kW kontinuerlig effekt. Bauhaus säljer ett kraftverk! En evighetsmaskin!