Hej!
På Blocket annonseras det en del (nya) maskiner av fabrikatet ROJEK.
Är det nån som har koll på det märket? Kvalitet?
Prismässigt ser dom ut att ligga i närheten av HAMMER och ROBLAND.
 
Har sett att DUAB säljer märket. Vet dock inget om det.
 
Ingen......??

Är märket nytt på den svenska marknaden? Eller är det bara skit?
Tjeckerna gör ju fina gevär, så smida kan dom, men kan dom göra snickerimaskiner..?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.