Tjena.
Funderar på att skaffa en robotgräsklippare.
Men jag vet inte om de funkar när man har jordvärme?
Till gräsklipparen lägger man ju ner kopplarslingor runt tomtgränsen.
Jag vet inte riktigt vad rören till jordvärmen är gjorda av?
Kan de krocka kanske?
Någon som vet eller som har en sådan gräsklippare och jordvärme?
Kommer bli en Husqvarna om det funkar.
MVH Johan