Hej
Har precis fått min första robotgräsklippare installerad, en Robomow rs612.
Tänkte höra om det finns någon som vet om det finns en logg att komma åt i dem på något sätt? Glömde fråga installatören/ÅF om detta.
Borde väl finnas en servicelogg iaf som loggar fel men även när den laddar, klipper osv ifall det blir fel på den så att reparatören kan se hur den beter sig.
Skulle vilja använda den för att se hur mycket den klipper vs laddar när man sällan är hemma.
Tack,
Johan