Hej!
Fick hem min Robomow 612 igår och satte gränskabeln enligt boken. Men när jag satte ihop den och skulle installera huvudstationen och klipparen så gjorde jag fel och vände basstationen åt fel håll :/ så klipparen hittade inte basstationen först. Så då tryckte jag på Stoppknappen, vände på basstationen och tryckte igång den igen. Då hittade den basstationen men gick bara in och började ladda. Men den har inte kört testen på slingan och den har inte heller kört och kollat efter kanten. Hur gör jag, kan jag "resetta" den och börja från början eller vad ska jag göra? Vågar jag öppna den och ta bort strömkabeln från batteriet och sedan sätta ihop den igen själv?

mvh/ Hans, Umeå
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.