Hej!
Har ett Agility 3 med:
- 1 knappsats.
- 3 rök/värmedetektorer.
- 3 Pir(pet).
- 4 Pir(vanliga varav en oanvänd).
- 1 Kameradetektor.
- 2 magnetkontakter.
- 1 I/O Extender helt oanvänd.
- 1 GSM modul.
- 1 Ethernet modul.

Mycket trevligt och kompetent larmsystem som fungerar riktigt bra med bra app,
går även att koppla upp mot larmcentral om så önskas.

Köpt allt inom loppet av två år för ca 20.000kr, jag vill ha 10.000kr för allt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.