Vi har beställt isolerrutor från http://www.rhbygg.nu/ i Södertälje, de skulle sedan hämta och renovera våra fönster och sätta in kasetten. Vi blev uppringda när de hade kommit 12 st men sedan får vi ingen kontakt med bolaget, helt tyst. Vi bor i Stockholm och har inte möjligheten att åka dit på vardagar utan vi har ringt och ringt...de svarar ej och ringer inte tillbaka. Vet någon om de har konkat eller????

Det hör till saken att vi har inte betalat så ekonomisk har vi inte kommit till skada, men det kan bli lite kallare än väntat i vinter....

Robert
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.